[Gelistirici] Sizce, eksiklikler?

Barış Metin baris at uludag.org.tr
28 Oca 2006 Cmt 01:18:36 EET

Cumartesi 28 Ocak 2006 00:12 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Bizim tek yapmamız gerekenin masaüstünün kullanıcının istediği gibi
> özelleştirilebileceğini göstermek, belki bir iki tema hazırlamak, karamba
> v.s temaları doldurmak, olabildiğince eye-candy tema/renk v.s koymak, ikon
> ve imleç setleri, sesler koymak ve yanlarında bir iki hareketli/sesli
> (flash olur, mpeg olur v.s) tutorial ile nasıl olacağını göstermek
> olabilir.

Buna kesinlikle katılmıyorum. Tamam bu özellikleri dağıtıma ekleyelim fakat
tek yapmamız gereken kesinlikle bu değil.

Yapmak istediğimiz iki şey var. 1) Pardus'a bir görsel kişilik vermekten
bahsediyoruz. Nasıl SUSE bir masaüstüne baktığın zaman "bu SUSE" diyorsan
öyle bir şey işte :). Renkler, stiller, pencere dekorasyonları, paneldeki
simgeler, vb.

2) Mümkün ile var olan masaüstü seçenekleri ile oynayarak, mümkün mertebe az
efor ile yeni özellikler ekleyerek kullanılabilirliği arttırmak. Bu konuda da
iyileştirmeler yapılamayacağını söylemek yanlış olur.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin