[Gelistirici] Sizce, eksiklikler?

Görkem Çetin gorkem at uludag.org.tr
27 Oca 2006 Cum 22:16:41 EET

Ekin Meroglu wrote On 27-01-2006 22:03:

> Katiliyorum, ama aklimdaki su : Pardus tusunun, mesela iki yanindaki ev dizini
> ikonuna gore bu konumu hakedecek bir durumu var mi ? Daha dogrusu, ev dizini
> ikonu , pager , hatta acik uygulamalari gosteren taskbar butonlari ekranin
> ortasinda ise, pardus butonu da biraz ortada olabilir diye dusunuyorum..
> Bilmem ne derece uygun... Fitt kuralinin diger ogelerini saglarsak, (mesafe
> ve gorunurluk : Kirmizi tus bence yeterince gorunur ve buyuk) butonu tam
> koseye koymadigimiz icin Fitt bizi affeder gibi geliyor bana :) Hele Apple'in

Ben de bu konuda emin olamıyorum, gerçekten. Nasıl test edilir'i bir
düşüneyim, belki
"ekmek çıkar". Bir müddet %80 çalışayım, bir de bir iki arkadaşın
çubuğunu %80
yapıp fikirlerini alayım.

> Sonucta tercih bu, ben insanlarin elini ayagina dolastiracak bir
> "kullanissizlik" olmadigi surece grafik olarak etkileyiciligi tercih
> edebilirim diyorum.

Yaygın bir şekilde etmedikçe bir şey diyemiyorum, benim-senin eline ayağına
dolaşmayan bir sinek başkalarının midesini bulandırabilir. :-/

İyi çalışmalar
Görkem