[Gelistirici] Sizce, eksiklikler?

Koray Löker loker at uludag.org.tr
29 Oca 2006 Paz 21:17:58 EET

Cuma 27 Ocak 2006 22:16 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
> Ben de bu konuda emin olamıyorum, gerçekten. Nasıl test edilir'i bir
> düşüneyim, belki "ekmek çıkar". Bir müddet %80 çalışayım, bir de bir iki
> arkadaşın  çubuğunu %80 yapıp fikirlerini alayım.

Onbinlerce MAC kullanıcısının fikirlerini de ben ileteyim mi, o bar dediğimiz
şeyler ne kadar farklı şekillerde ne kadar kullanışlı bulunuyor diye...

Sadece gözler bayram etsin durumu değil (eye-candy) rahatlık açısından MAC OSX
kullanıldıkça kendini sevdiren bir sistem. Ben video işleri için bir süredir
kullanıyorum, düşünce olarak esinlenilebilecek, neden öyle yaptıklarını
düşünerek yeni sonuçlar çıkarılabilecek yanları bol...

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.uludag.org.tr /-->