[Gelistirici] Sizce, eksiklikler?

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
27 Oca 2006 Cum 22:14:55 EET

Merhaba;

On Fri 27 Jan 2006 13:32, Gürer Özen wrote:
> Cuma 27 Ocak 2006 11:31 tarihinde, Ekin Meroglu şunları yazmıştı:
>
> Ekran köşelerini kullanmamak (en hızlı tıklanabilecek yerler) ve panel
> yüksekliği * genişlik * 0.8 pikseli ziyan etmek dışında neye yarayacak bu?

Bir onceki mailde yazmamisim, bir de su ise yariyor, fullscreen
uygulamalariniz varken de masaustune tiklayabiliyorsunuz : Pratikte yarari
su; mouse'un orta tusunda custom menu kullaniyorum, en cok kullandigim
uygulamalar o menude.. Dolayisiyla fullscreen uygulamalar acikken kicker da
ekranin %100'u boyutunda ise, bu ozel menuyu kullanmak icin once desktop'a
ulasip (kac tane pencere varsa kucult veya show desktop'a tikla) orta dugmeye
tiklamak gerekiyor - %80 - 85'te ise pardus tusunun solundaki veya saatin
sagindaki bos bolume tiklayarak menuye cok kolay ulasiyorum...

Ama KDE 3.5'te bu ozel menu ozelligi calismadigi icin - Loker'in henuz assign
edilmemis bug'i var kde bugzillasinda- su anda Pardus icin cok gecerli degil
bu hayat kurtarici ozellik :-))

Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693