[Gelistirici] Sizce, eksiklikler?

Gürer Özen gurer at uludag.org.tr
28 Oca 2006 Cmt 00:09:35 EET

Cuma 27 Ocak 2006 16:20 tarihinde, Ekin Meroglu şunları yazmıştı:

> Mantik silsilesi : En hizli tiklanabilecek yerler de barin iki ucu degil,
> ortasi, ben de ortaya yaklastirmis oluyorum boylece. Ortalanmis olarak %80

Olur mu hiç, sen barın kendisine mi tıklıyorsun, ortada monitörden monitöre
değişen bir pozisyonda duruyor mesela menü.

Böyle güzel durduğu da tamamen kişisel beğeniye kalmış bir şey. İsteyen
kullanıcı bunu ayarlayıp kullanabilir ama öntanımlı olarak kesinlikle
karşıyım.