[Gelistirici] kdebase test

Furkan Duman coderlord at gmail.com
21 Şub 2006 Sal 21:16:07 EET

Benim --reinstall vermeme de gerek olmadı Koray. Kendisi direk
yükseltiyorum dedi ve kurdu.

Ama şöyle diyeyim. Ben depoya eklemeden ve pisi up yapmadan, pisi leri
elle indirip "pisi it bilmemne.pisi" diye kurdum.

Tek sorun açılıştaki font sorunu idi. O da fc-cache ile çözüldü. Şu an
sorun yok gibi görünüyor. Hatta PyWireless'ın kapanırken çökmesi de
çözülmüş gibi. Bakalım daha.