[Gelistirici] kdebase test

Koray Löker loker at uludag.org.tr
21 Şub 2006 Sal 21:05:57 EET

Salı 21 Şubat 2006 20:53 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

> Depoda 3.5.0 var halen.

O zaman paketleri kurabildim demektir abi, aksi takdirde -yani aynı paketleri
re-install etmiş olsam- KDE niye saçmalasın öyle... Hoş sende, furkan'da
falan niye öyle sonuçlar vermedi anlamadım. Çağlar'dan bilgi almaya
çalışalım, o da vardı denerken... ki zaten depo paketlerine geri dönerek
kurtardım, o da başka bir kanıtı :)

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.pardus.org.tr /-->