[Gelistirici] kdebase test

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
21 Şub 2006 Sal 22:47:14 EET

Salı 21 Şubat 2006 20:53 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Kicker'ın arka planı derken Pardus düğmesinden mi bahsediyorsun? Orada
> artık büyük harfler ile PARDUS yazıyorsa root olarak 'fc-cache' komutunu
> vermek ve sonra kicker'ı baştan başlatmak (kullanıcı olarak 'dcop kicker
> kicker restart') işe yarayabilir.

Koray ile senin depodaki paketlere geçince kdm'in başlatılamaması daha doğrusu
çok geç açılması problemi yaşadık, kdm'in imleç göründükten sonra parola/isim
ekranını vermesi 3 dakikanın üzerinde sürüyordu, --debug 0x800 ile strace
aldım bir aksilik göremedim, sadece kdm açılırken arkada kdeinit, kded
(bunlar kdm ile başlamamalı session ile açılmalı değil mi?) gibi süreçlerin
önce dead daha sonda zombie olmaları süresinin geçmesini beklediğini gördüm
kdm'nin. Bu 2-3 dakikayı bekledikten sonra koray'ın normal kullanıcısında bir
görsel değişiklik olmayınca "deneme" isimli bir kullanıcı daha açtık fakat ne
osd ne de k-menu ve fontu ile ilgili bir değişiklik yoktu, löker'in
bilgisayarı ile işi olması sebebi ile 1.0 deposundaki paketlere geri döndük
ve bu kdm bekler sorunu da çözülerek o norma hayatına döndü.

Ben şu an çekiyorum paketleri deneyip bildireceğim...

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/