[Gelistirici] PATH tanımı

Barış Metin baris at uludag.org.tr
8 Şub 2006 Çar 23:34:17 EET

Çarşamba 8 Şubat 2006 23:23 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
> Merhaba
>
> Bunlar kolaylık. Bu tür kolaylıkların önünü açmak her zaman artı puan. Son
> kullanıcının IP bilgisine bakması için bir komut var orada. İstenmeseydi,
> engellenirdi. Bizim buna ulaşmamız zor.
>
> Ulaşmayı kolaylaştırmanın yolunu göstermeye çalışıyorum. Oraya ifconfig
> eth0 192.16.3.8 yazıyorsun ve bunu da düzeltelim mi diyorsan ben de sana
> manda pohu içinde kalmış civciv örneğini vereyim.
>
> İkisi de konuya ilgisiz çünkü.

Görkem özür dilerim ama söylemek zorundayım artık. Saçmalıyorsun. Kullanıcının
bir komut bulduğundan ve o komutu kullanmak istediğinden bahsediyorsun. O
komutu kullanmaya çalışırken deneyebileceği bir kullanım da benim gösterdiğim
örnek. Konu ile ilgisiz değil.

Proje amaçlarını web sayfalarından tekrar okumanı öneririm. Sorunlara bu
şekilde çözüm üretmiyoruz. Cevap vermeyeceğim dedim ama aynı konuyu çevirip
çevirip getiriyorsun. "Bakış açısı karın doyurmuyor" gibi yüzeysel bir
yaklaşım içerisinde olman çok tehlikeli. Bilgisiz, deneyimsiz insanlar
değiliz. Sorunlara çözüm ararken her mantıklı insanın yapması gerektiği gibi
amaçlarımız doğrultusunda getirilerini tartıyoruz. Lütfen sen de yazarken
biraz düşün artık...

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin