[Gelistirici] PATH tanımı

Görkem Çetin gorkem at uludag.org.tr
8 Şub 2006 Çar 23:23:47 EET

Barış Metin wrote On 08-02-2006 23:11:
> Mesajın alıntıladığım kısmı dışındaki bölümüne cevap vermeyeceğim takdir
> edersin ki...
>
> Çarşamba 8 Şubat 2006 22:34 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:

> $ ifconfig eth0 192.168.3.8
>
> komutu da "kasılıyor", bunu da düzeltelim mi? Bu çözüm değil. Son derece
> anlamsız da. Daha nasıl anlatacağımı bilmediğim için başka bir cevap
> veremiyorum.

Merhaba

Bunlar kolaylık. Bu tür kolaylıkların önünü açmak her zaman artı puan. Son
kullanıcının IP bilgisine bakması için bir komut var orada. İstenmeseydi,
engellenirdi. Bizim buna ulaşmamız zor.

Ulaşmayı kolaylaştırmanın yolunu göstermeye çalışıyorum. Oraya ifconfig
eth0 192.16.3.8 yazıyorsun ve bunu da düzeltelim mi diyorsan ben de sana
manda pohu içinde kalmış civciv örneğini vereyim.

İkisi de konuya ilgisiz çünkü.

İyi çalışmalar
Görkem