[Gelistirici] PATH tanımı

Görkem Çetin gorkem at uludag.org.tr
8 Şub 2006 Çar 22:34:34 EET

Merhaba

> Görkem, asıl sorun burada değil mi? Kaç mesajdır bunu anlatmaya çalışıyorum.
> Elimizde bir araç var, bunu kullanıcıya nasıl kullandırtırız diye öneri
> getiriyorsunuz. Ama konumuz, bakış açımız o olmamalı. En başından beri bakış
> açımızın o olmaması için gayret gösteriyoruz.

Bakış açısı karın doyurmuyor Barış, sorunlara odaklanalım lütfen. Ortada
bir problem var ve bunun nasıl çözüleceğini gösterdim. Ufacık bir yamaydı
gereken.

Bakış açısıydı yoldu yöntemdi diye diye asıl çıkış yolumuzu unutuyoruz. Ben
de bilirim her şeye 45 dereceyle bakmayı.

> "Neden" diyeceğim yine. Neden böyle bir şey yapıyoruz. O araçlar orada gerekli
> oldukları için bulunuyorlar. Uzman bir kullanıcının eski yeteneklerini de
> Pardus üzerinde değerlendirebilmesini de sağlıyorlar. Fakat asıl
> amaçladığımız kullanım yöntemini doğrulamak için orada değiller.

Hiç bir yazdığımı okumuyorsun, kusura bakma ama. Senaryoda "son kullanıcı"
ifconfig komutunu kullanıyor ama /sbin üzerinden yazmak zorunda kalabiliyor.

Bunu gereksiz kılan bir yöntem öneriyorum. Sen "neden?" diyorsun. Ben de
tekrar aynı şeyleri yazıyorum. Bir sonraki e-postada yine açılardan
bahsececeksek
elime trigonometri cetvelini alıp geleyim.

Çok zor değil konsoldan benim (gorkem kullanıcısı olarak)

$ ifconfig

yazıp da hata almamamı sağlamak. Bir linke bakıyor. Kasılıyor da
kasılıyor :-)

> Yapmayalım dedim. Ama neden yapmayalım dediğim önemli bence, lütfen buna kulak
> veriniz :).

Tek nedeni Hayri Pütür ve felsefe taşı :-)

İyi çalışmalar
Görkem