[Gelistirici] PATH tanımı

Koray Löker loker at uludag.org.tr
8 Şub 2006 Çar 22:39:26 EET

Çarşamba 8 Şubat 2006 22:34 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:

> Bakış açısı karın doyurmuyor Barış, sorunlara odaklanalım lütfen. Ortada
> bir problem var ve bunun nasıl çözüleceğini gösterdim. Ufacık bir yamaydı
> gereken.
Olaya politika katmak istemem ama memlekette hala adam gibi üretim altyapısı
olmamasının bir nedeni de siyasi figürlerimizin en popülerlerinden
birinin "memleket pilav istiyor, aç, siz hala plan da plan diyorsunuz"
diyerek gelişme planlarını popülist bir yaklaşımla geri plana atmıştı...

Ortada bir problem var, bu problemin yaşanmamasını sağlayacak bir yöntem
önerdin, tartışılıyor. niye bu kadar rahatsız oluyoruz tartışmaktan falan
yahu... gereken ufacık bir yama değil, ciddi bir politika...

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.uludag.org.tr /-->