[Gelistirici] PATH tanımı

Koray Löker loker at uludag.org.tr
8 Şub 2006 Çar 21:58:25 EET

Merhaba,

Çarşamba 8 Şubat 2006 21:50 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:

> altyapımız var, bunu kullanabiliriz diyoruz. Benim daha önce
> "defalarca karşılaştığım" bir sorunu çözmeye çalışıyoruz.
Peki burada sorunun linux mimarisinden kaynaklandığı fikrine niye kapılıyoruz?

Ben sorunun ciddi ciddi ya senden ya da o 300 kişiden kaynaklandığını
düşünüyorum.

99 depreminden sonra evini, işini kaybetmiş yüzlerce insanın rehabilitasyonu
için bölgede pilot meslek edindirme bölgelerinde görev yaptım, bilgisayar
eğitimi verdim...

Fareyle tıklamak lafının bir şey ifade etmemesi nedeniyle fare nedir diye
anlatmaya başladım, ama belli bir süre sonra hiç değilse internete
bağlanmaktan, star ofis açıp dilekçe yazmaktan anlar hale gelen insanlar
oldu...

Eğer insanlara "fareyi ekranın sol alt köşesine götürün" dediğimde "fare ne?"
dedikleri için fareyi kaldırmayı düşünseydim, peheeey...

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.uludag.org.tr /-->