[Gelistirici] PATH tanımı

Görkem Çetin gorkem at uludag.org.tr
8 Şub 2006 Çar 21:50:24 EET

Barış Metin wrote On 08-02-2006 21:32:
> Çarşamba 8 Şubat 2006 20:13 tarihinde, Ismail Donmez şunları yazmıştı:

> /sbin'i kullanıcının PATH'ine ekleyerek kolay kullanımlı bir sistem mi
> oluşturmayı hayal ediyoruz? Böyleyse yanlış düşünüyoruz. Kendi
> alışkanlıklarımızı kullanıcılara aktarmaya çalışmak ile kolay kullanımlı bir
> sistem oluşturamayız. Yalnızca bir kaç kullanıcının geleneksel yöntemler ile
> çalışmasına "biraz" yardımcı oluruz belki, ona da emin değilim...

Elbette, /sbin'i kullanıcının PATH'ine eklemekle kolay kullanımlı
bir sistem oluşturmayı hayal etmiyoruz.

Birilerinin böyle bir şey söylediğini ya da ima ettiğini sanmıyorum.
Sistemi ancak küçük iyileştirmelerle daha kolay hale getirebilecek
altyapımız var, bunu kullanabiliriz diyoruz. Benim daha önce
"defalarca karşılaştığım" bir sorunu çözmeye çalışıyoruz.

İyi çalışmalar
Görkem