[Gelistirici] PATH tanımı

Barış Metin baris at uludag.org.tr
8 Şub 2006 Çar 21:30:05 EET

Çarşamba 8 Şubat 2006 20:11 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Zaten öyle yapıyoruz, FHS'nin mantıklı gelen yerlerini kullanırken mesela
> LSB olacağız diye RPM kullanmıyoruz ve evet YALI /usr'ı ayırmaya
> başlayabilince /usr'ı bizde nfs, hedefs üzerinden desteklemeye
> başlayacağız.

YALI'nın bunu yapmaması teknik bir yetersizlik değil, bir karar. Bununla
birlikte /usr'ın ayrı bir disk bölümü _olmaması_ FHS'a aykırı değil ki... Ben
mi yanlış anladım, bu parametre mi hatalı? Ben İsmail'in önermesine de
Çağlar'ın yanıtına da bir anlam veremedim gerçekten.

> Anlamadığım şey böyle bir ihtiyacın nereden geldiği, eğer konsol
> kullandırtmayacak bir dağıtım olacaksak zaten bir işe yaramayacaklar değil
> mi? O zaman neyi tartışıyoruz?

Buna katılıyorum. Bu işi tümü ile gereksiz  buluyorum... "Bilmeyen adam" için
bir arayüz yazalım önerisi çok daha mantıklı.

--
Barış Metin