[Gelistirici] PATH tanımı

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
8 Şub 2006 Çar 20:11:02 EET

Çarşamba 8 Şubat 2006 20:09 tarihinde, Ismail Donmez şunları yazmıştı:
> FHS'in kendimize uyan taraflarını alıp uymayanları görmeyeceğiz yani? /usr
> partition'ı NFS üzerinde olabilir diyor mesela sevgili FHS bunu da
> destekleyecek miyiz?

Zaten öyle yapıyoruz, FHS'nin mantıklı gelen yerlerini kullanırken mesela LSB
olacağız diye RPM kullanmıyoruz ve evet YALI /usr'ı ayırmaya
başlayabilince /usr'ı bizde nfs, hedefs üzerinden desteklemeye başlayacağız.

Anlamadığım şey böyle bir ihtiyacın nereden geldiği, eğer konsol
kullandırtmayacak bir dağıtım olacaksak zaten bir işe yaramayacaklar değil
mi? O zaman neyi tartışıyoruz?

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/