[Gelistirici] PATH tanımı

Görkem Çetin gorkem at uludag.org.tr
8 Şub 2006 Çar 21:38:19 EET

Merhaba

> Buna katılıyorum. Bu işi tümü ile gereksiz  buluyorum... "Bilmeyen adam" için
> bir arayüz yazalım önerisi çok daha mantıklı.

Ortada bir sorun var, ama neden kaçıldığı konusunda en ufak bir fikrim
yok. Zaten anlamlı bir itiraz da gelmiş değil, sadece "gereksiz" bulunuyor.

Aynı şeyi tekrar duyanlar olabilir, ama 300'e yakın kişiye eğitim verdim
ve önemli bir kısmının "neden ifconfig yazmak için /sbin'den itibaren
yazıyoruz?" sorusuna özümseyerek yanıt verebileceğini zannetmiyorum.
Ayrıca hala da yanlışlıkla ifconfig yazıp da hata alanların çok önemli bir
oran olduğunu biliyorum.

Konsol kullandırtmayacak bir dağıtım 1 yıl sonra olabiliriz. 1.1 sürümü için
işimiz kolay değil, hatta şu anda bu hızla imkansıza yakın görüyorum.

Çok mu zor PATH'e bir satır eklemek? Niye kasılıyoruz ki?

İyi çalışmalar
Görkem