[Gelistirici] Görsel pürüzler

Ismail Donmez ismail at uludag.org.tr
2 Şub 2006 Per 21:56:59 EET

Perşembe 2 Şubat 2006 21:48 tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  Merhaba,
>
>  Diğer yazdıklarına katılıyorum.

>  gtk-qt-engine statik bir yazıtipine ayarlı durumda. KDE yazıtiplerini
> kullanmaya ayarlanınca bu düzeliyor. Bu öntanımlı gelse daha iyi tabi
> ki.

Clearlooks'a geçince gtk-qt-engine gidicek zaten. Anti-aliasing'in kalitesiz
olması font'a bağlı ki biz Bitstream kullanıyoruz ve freetype'a bağlı ki
burda bizim elimizde çok birşey gelmiyor

>  Firefox yazıtipi ayarlarında dpi değeri statik verilmişti, sistem
> değerini kullan diyince düzeliyor. Ismail güncellemeyle düzeltmiş ama
> kullanıcı ayarları da değişiyor mu güncelleme ile bilemedim şimdi.

Düzelttim ama firefox ayarları kaydettiyse üzerine yazmıyacaktır.

/ismail