[Gelistirici] Görsel pürüzler

Onur Küçük onur at uludag.org.tr
2 Şub 2006 Per 22:43:52 EET

 Merhaba,

> Clearlooks'a geçince gtk-qt-engine gidicek zaten. Anti-aliasing'in
> kalitesiz olması font'a bağlı ki biz Bitstream kullanıyoruz ve
> freetype'a bağlı ki burda bizim elimizde çok birşey gelmiyor

 Şu anda clearlooks kullanıyorum, gtk-qt-engine (en azından bizimkisi,
suseninkinde düzeltilmiş bu sorun dediler ama bakmadım daha) liste
widgetlarda renk işini beceremiyor diye.

 Yazıtipleri, widget ların görünümü gibi şeyler clearlooks ile aynı
olamayacak. Gtk-qt-engine'in masaüstüne "eş görünüm" katması sebebiyle
o kadar çabuk atamayız.

 <onur.--.-.uludag.org.tr>                       but wisdom listens