[Gelistirici] Görsel pürüzler

Onur Küçük onur at uludag.org.tr
2 Şub 2006 Per 21:48:07 EET

 Merhaba,

 Diğer yazdıklarına katılıyorum.

> Menünün alt tarafındaki kabartı gölgesi sol tarafta 40x2 pixel kadar
> kırpılmış (çıkış sembolünün alt tarafına dikkat) GTK uygulamaları ile
> QT uygulamalarının fontları dengesiz. GTK fontları gereksiz şekilde
> büyük ve Antialiasing'i kalitesiz (özellikle LCD ekranlarda
> sırıtıyor). Harflerin noktaları farklı yerlerde çıkıyor.

 gtk-qt-engine statik bir yazıtipine ayarlı durumda. KDE yazıtiplerini
kullanmaya ayarlanınca bu düzeliyor. Bu öntanımlı gelse daha iyi tabi
ki.

> Firefox'un sayfalarda kullandığı default fontlar ve büyüklükleri de
> hatalı (en azından pisi ile güncelledikten sonra hala eskisi
> gibiydiler) Thunderbirdde de durum aynı.

 Firefox yazıtipi ayarlarında dpi değeri statik verilmişti, sistem
değerini kullan diyince düzeliyor. Ismail güncellemeyle düzeltmiş ama
kullanıcı ayarları da değişiyor mu güncelleme ile bilemedim şimdi.

 <onur.--.-.uludag.org.tr>                       but wisdom listens