[Gelistirici] Görsel pürüzler

Barış Metin baris at uludag.org.tr
2 Şub 2006 Per 21:25:25 EET

Salı 31 Ocak 2006 22:11 tarihinde, Mehmet Dündar AKIN şunları yazmıştı:
> Görsel konularda gözüme batıp duran şeylerin bir kısmını toparladım,
> Bazıları bug olarak ta girilmişti ama sizin de fikirlerinizi almak istedim.

Eline sağlık. Çok iyi hazırlamışsın...

> Başlatma düğmesinin sol üst tarafındaki siyah ok işareti hem gereksiz hem
> de hoş görünmüyor. Özellikle kurulumla öntanımlı olarak gelen boyda siyah
> bir leke gibi duruyor.

Katılıyorum. O ok işaretini yok edebiliriz. KMenü için yazı kullandığımızdan
gereksiz geliyordu bana da zaten.

> Genel olarak başlat düğmesi ölçeklenmeye iyi cevap
> vermiyor. Standart büyüklükteyken düğmenin özellikle sağ tarafı
> ölçeklemeden kaynaklanan antialiasingden dolayı buğulu görünüyor.

Tile resimlerinde SVG kullanamıyoruz hatırladığım kadarı ile :(. Bakacağım...
Belki Umut resim üzerinde oynayarak bir sihir yapabilir?

> Pardus
> Yazısının yeri hatalı, tam ortalanmamış durumda.

Aslında tam ortada fakat tile resminin altındaki boşluk yüzünden ortalanmamış
olarak duruyor sanırım.

> Pardus yazısı Fontla yazdırılmazsa daha güzel olabilir, düğme bir şekilde
> tek parça oluşturulabilir mi (SVG?) Düğmenin şekli daha güzel olabilir

Şu anda değil. Fakat Gökmen'in de önerdiği kbfx diye bir proje var. Ne kadar
kararlıdır bilmiyorum.

> Standart ikonlardan özellikle Kontact ikonu küçük durumdayken hiç
> anlaşılmıyor, sarı bir yığına dönüşüyor. zarf, Kalem, takvim ve sarı daire
> üst üste karmaşık bir kompozisyondalar, daha sade bir ikon seçilebilir.

Katılıyorum.

> Düğmeye basıldığı zaman kenarlarında çirkin ve dengesiz tonlamalar oluşuyor

KMenü düğmesi mi bu da?

--
Barış Metin