[Gelistirici] Geliştirici başvuruları/kazanılması

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
28 Ara 2006 Per 02:13:20 EET

28 Ara 2006 Per 01:26 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Planım birkaç kişiden oluşan bir ekip kurmak, bu ekibe yeni geliştirici
> başvuruları ile ilgilenmek, yeterli bilgi seviyesinde olup olmadıklarını
> anlamak, değillerse istenilen seviyeye gelmelerine yardımcı olmak v.s
> gibi sorumlulukların verilmesini düşünüyorum.

> Özgür yazılımların bir yerde yazılı olmayan kuralları sanırım bunu
> gerektiriyor. Bunun dışında kalanlara (basvuru@'ya mail atıp ben x
> ünisinin y bölümünü bitirdim, ahanda bunlar bildiğim diller diyenlere)
> özel bir çaba harcamaya gerek var mı emin değilim bu yüzden. İnsanların
> [...]

"Nasıl Yardım Ederim" belgesi yazar, wiki'ye koyarız. SVN hesabı açılana
(geliştirici olarak kabul edilene) kadar katkılarını bugzilla/email yolu
ile alırız. Mevcut işleyişten farkı yok, belge dışında. Yardım edebileceği
pek çok konu olup da haberdar olmayabilirler - daha önce özgür yazılım
projesinde görev almamış ancak alabilecek düzeyde olanları bu şekilde
kazanabiliriz.