[Gelistirici] Geliştirici başvuruları/kazanılması

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
28 Ara 2006 Per 02:41:17 EET

28 Ara 2006 Per 02:13 tarihinde, Bahadır Kandemir şunları yazmıştı:
> 28 Ara 2006 Per 01:26 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:

> "Nasıl Yardım Ederim" belgesi yazar, wiki'ye koyarız. SVN hesabı açılana
> (geliştirici olarak kabul edilene) kadar katkılarını bugzilla/email yolu
> ile alırız. Mevcut işleyişten farkı yok, belge dışında. Yardım
> edebileceği pek çok konu olup da haberdar olmayabilirler - daha önce
> özgür yazılım projesinde görev almamış ancak alabilecek düzeyde olanları
> bu şekilde kazanabiliriz.

<Kötü İkiz>
Mevcut işleyişte bir problem yok aslında, olması gerektiği gibi işliyor.
Katkıda bulunmak isteyenler bugzilla/e-posta yoluyla katkıda bulunuyor,
sonra da SVN hesaplarını alıyorlar.

"CV gönderdim, cevap bekliyorum" veya "Pardus herkese açık olsun, katkıda
bulunalım." diyenler uzak olmaya devam etsinler.

Katkıda bulunabilecek seviyede olup da, ürkeklik/çekingenlik/vs. sebebiyle
projeye uzak olanları bir şekilde kazanmak gerekiyor. Sanırım herkes bu
konuda hemfikir. Sunumlardaki "We Want You" mesajı yeterli değil...
</Kötü İkiz>