[Gelistirici] R ve rkward hakkında

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
25 Ara 2006 Pzt 18:14:21 EET

25 Ara 2006 Pts 17:18 tarihinde, ertugrulerata şunları yazmıştı:
> sun-jdk nın değil R ve rkward ın depoya eklenmesi efendim.
> cartman atlas ın sharedlib kullanmandan bu programların depoya girmemesini
> istiyordu. depo konusu netleştikten sonra bu iki programın depoya girmesini
> teklif ediyorum. artık atlas a bağımlı değil kendi sharedlib i var
> BLAS(ATLAS) için

Bir uygulama başka bir uygulamayı içinde taşıyorsa buna shared denmiyor
sanırım bilakis büyük ihtimal static linkliyor olmalı kendini. Fakat iki
uygulama hakkında da fikrim yok, ismail ikna olmuşsan bende olurum :)

> runtime bağımlılık olarak eklememin son kullanıcıya fazladan birkaç Mb yük
> olması konusunda endişem ?

Neden çalışma zamanı bağımlılığı olması gerekiyor, jre neye yetmiyor?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/