[Gelistirici] R ve rkward hakkında

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 17:18:14 EET

selam
25 Ara 2006 Pts 16:50 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 22 Ara 2006 Cum 14:16 tarihinde, ertugrulerata şunları yazmıştı:
sun-jdk nın değil R ve rkward ın depoya eklenmesi efendim.
cartman atlas ın sharedlib kullanmandan bu programların depoya girmemesini
istiyordu. depo konusu netleştikten sonra bu iki programın depoya girmesini
teklif ediyorum. artık atlas a bağımlı değil kendi sharedlib i var
BLAS(ATLAS) için
> sun-jdk zaten depoda var...
runtime bağımlılık olarak eklememin son kullanıcıya fazladan birkaç Mb yük
olması konusunda endişem ?