[Gelistirici] Depo

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
19 Ara 2006 Sal 20:50:22 EET

19 Ara 2006 Sal 20:36 tarihinde, Murat Şenel şunları yazmıştı:
> 19 Ara 2006 Sal 20:11 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
>
> Çağlar'a katılıyorum.
> Şu an bir kullanıcının (her türlüsünün) ihtiyaç duyabileceği temel
> paket/ler devel/'de mevcut. Bu depoyu kalabalıklaştırmanın, en azından bu
> noktada, pek bir gereği yok.
> Bunlara ek olarak paket isteyenler zaten bizlere bildirip uygunsa
> paketliyoruz; değilse, paketlemiyoruz.
> Devel/ deki mevcut paketlerin kararlılığı her şeyin üstünde. Bu deponun
> kararlılığı hiç bir şekilde bozulamaz ve bozulmamalı. Bu nedenle contrib/
> [...]
sonuçta contrib de olsa devel de olsa ilgilenilecek paket sayısı sorunu var.
herkes kendi paketi ile ilgilensin fikri de uygun değil devel de ilk dört
kişi tüm paketlerin 2/3 ünü yapmış gibi
ancak güncelleme yapmamak  da çözüm olmadığına göre bu yükü paylaşmak lazım.
çağların dediği sıra ile güncellemeler takip edilmeli ama bu takip kaç kişi
ile olur olabilir ?
her yeni paket ile beraber onuna ilgilenecek bir grub oluşturmak zorunda
kalınacak geliştiricileri klonlayamayacaksak eğitelim daha fazla aday
geliştiricimiz olsun?