[Gelistirici] Depo

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
19 Ara 2006 Sal 21:01:08 EET

> devel'e giren paketin arkasında durmamız gerekiyor, 1400 paketle ve aktif
> 15-20 geliştirici ile zaten adam başına haddinin hallice fazlası ile paket
> var bunu ben denedim çalışıyor ile bu sayıyı arttırmakta en ufak fayda
> görmüyorum üzgünüm. Daha öncede söyledim yineliyorum bu hızla paket
> yapmak/depoya eklemek bizi çıkmaza sokacak, her pakete gerekli ilgiyi
> gösteremeyeceğiz/gösteremiyoruz ve problemler varken yanlarına yenisini
> ekleyi uygun bulmuyorum :(

Kesinlikle, Murat'ın da dediği gibi kullanıcıların istediği doğrultusunda
gereken paketi yapmak en doğrusu olacaktır.

Ancak haftalık cd ile test konusuna pek sıcak bakmıyorum. Normal olarak
haftalık cd'yi denemek için en azından deneyebileceğimiz ve kurabileceğimiz
ayrı bir bilgisayar olması gerekir. Ki öyle zannediyorum ki birçoğumuz bu
imkana sahip değil. Olası gönüllü testciler açısından düşünürsek işin
içerisine bir de kotalı adsl bağlantısı giriyor. :(

Aklıma bir test süreci gelmiyor, haftalık cd haricinde önerisi olan?

Saygılar