[Gelistirici] Depo

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
19 Ara 2006 Sal 19:18:39 EET

Paketlerin kararlı olup olmadığını ya da depoya girip giremeyeceğini önce o
paketi yapan kişi karar vermeli. Ki buna karar vermesi için o paket hakkında
yeterli deneyimi ve bilgisi bulunması gerekir. Örneğin PEAR'i 7 aydan fazla
bir süredir kullanıyorum, ne yaptığını ve nasıl kurulması gerektiği,
sorunları/çözümleri hakkında kendimce yeterli bilgim var. Hangi PEAR paketi
eklenmiş, yeniliklerini neler vs. gibi konularda da rss'den bilgi alıyorum.
Ve ben bu paketlerin devel'e girmesinde bir sakınca görmüyorum, yeterince
stabil ve çalışıyor.

Bu örnekten ziyade yaptığımız bir paketi her zaman kullanıyorsak, gayet
sağlıklı bir şekilde çalışıyor, çevirileri düzgün yapılmış, herhangi bir
sorun gözükmüyorsa devel'e girmeye hak kazanır. Paketin sahibi devel'e
girebilir dedikten sonra o konuda bilgi sahibi olan başka bir kişi şöyle bir
bakar, eksikleri varsa bildirir. Zamanı varsa dener. O da tamam dedikten
sonra depoya alınır.

Benim görüşlerim bu yönde, eksik ve hatalı yönlerim olabilir, söylerseniz
sevinirim.