[Gelistirici] Depo

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
19 Ara 2006 Sal 18:57:08 EET

Tue, 19 Dec 2006 18:14:25 +0200, "S.Çağlar Onur"
<caglar at pardus.org.tr> :

> Şu ana kadar nasıl verdiysek aynı şekilde devam edeceğiz bence, ki
> aslında bu süreci ne yazık ki düzgünde işletemedik ama şu an bunları
> artık işler kılmak için bir fırsat, daha önce depoya yeni paket
> eklemesi ile ilgili tartışmışız ve şu sonuçlara varmışız;
Bir ara ayni islevi yerine getiren iki yazilimi (kmail-thunderbird
ikilisi gibi istisnalar bir kenara) depoya eklemeyelim, kullanicilarin
kafasini ayni isi yapan n tane yazilimla karistirmayalim fikri vardi
diye hatirliyorum. Yoksa o CD'ye girecekler icin miydi ya da vazgecildi
mi o isten?

Benim kafama da takilan su var, Turkce ve eli yuzu duzgun her yazilimi
depoda bulundurmak guzel bir dusunce olur ama uzun vadede
surdurulebilirligini saglamak sorun olabilir mi?

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693