[Gelistirici] Depo

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
20 Ara 2006 Çar 00:30:32 EET

19 Ara 2006 Sal 18:57 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Bir ara ayni islevi yerine getiren iki yazilimi (kmail-thunderbird
> ikilisi gibi istisnalar bir kenara) depoya eklemeyelim, kullanicilarin
> kafasini ayni isi yapan n tane yazilimla karistirmayalim fikri vardi
> diye hatirliyorum. Yoksa o CD'ye girecekler icin miydi ya da vazgecildi
> mi o isten?

Vazgeçilmedi ama uygulanamadı da, belki contrib derlenmeye başlayınca (~1ay)
bu paketleri (atıyorum kopete varken amsn, hede varken hödö) devel'den
contrib'e de taşıyabiliriz

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/