[Gelistirici] Depo

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
19 Ara 2006 Sal 17:59:35 EET

19 Ara 2006 Sal 17:34 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Selamlar;
>
> 19 Ara 2006 Sal 15:58 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
>
> Ertuğrul yanlış anladığını düşünüyorum bu e-postayı, wiki'ye eklediğin
> yapılmalı/edilmeli diye biten maddeler birer sorun değiller aksine çözüm
> önerisi durumundalar oysa ben _problemleri_ bulmaya çalışıyorum çözümleri
> değil. Ve gene ayrıca o belgenin amacı dağıtım sorunlarını çözmek değil
> depo nasıl güncellenecek, nasıl kullanılacak gibi sorunları bulmak bu
> çizgide çalışma grupları kurmak mesela depo için bir çözüm değil.
>
> Yazdıklarını bu sebeple listeden çıkartıyorum
teşekkürler.
aslında iki adet sorum var çağlar bey
1. yeni paket eklemeye nasıl karar verilecek;farklı yüzlerce ihtiyaç var
2. kararlılık nasıl tespit edilecek ve kimler tarafından nasıl test edilecek.
geliştiricinin kararlı demesi son sürüm demesi mi esas alınacak.programın
pardus a uygunluğunu nasıl tespit edeceğiz? örneğin esvn ve benim kullandığım
rapidsvn hangisinin depoda durması veya ikisinin de neden depoda olup
olamayacağına nasıl karara verilecek?

> Not: bu arada "ABI/API yi neler bozabilir? belirlenmeli" diye bir madde
> eklemişsin, API ve ABI'nin ne anlama geldiğini birkaç farklı kaynaktan
> okumanı tavsiye ederim.

derhal bakıyorum.