[Gelistirici] Depo

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
19 Ara 2006 Sal 17:34:53 EET

Selamlar;

19 Ara 2006 Sal 15:58 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Problem tanımlamaları bittikten sonra olası çözüm önerilerini altlarına
> yazmaya başlayacağız ve daha sonrada önerilen çözümlerden uygun olanları
> seçip uygulamaya :)

Ertuğrul yanlış anladığını düşünüyorum bu e-postayı, wiki'ye eklediğin
yapılmalı/edilmeli diye biten maddeler birer sorun değiller aksine çözüm
önerisi durumundalar oysa ben _problemleri_ bulmaya çalışıyorum çözümleri
değil. Ve gene ayrıca o belgenin amacı dağıtım sorunlarını çözmek değil depo
nasıl güncellenecek, nasıl kullanılacak gibi sorunları bulmak bu çizgide
çalışma grupları kurmak mesela depo için bir çözüm değil.

Yazdıklarını bu sebeple listeden çıkartıyorum

Not: bu arada "ABI/API yi neler bozabilir? belirlenmeli" diye bir madde
eklemişsin, API ve ABI'nin ne anlama geldiğini birkaç farklı kaynaktan
okumanı tavsiye ederim.

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>