[Gelistirici] Paket yöneticisi önbellek sınırlaması öntanımlı olsun mu?

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
8 Ara 2006 Cum 16:22:14 EET

Merhabalar,

"Yerim bitti." hata raporları giriliyor bugzilla'ya. Kullanıcılar yeni paket
yüklemelerinde ve güncellemelerinde önbellek diye bir yerde bu paketlerin
biriktiğinin farkında değil. Belki araçlar menüsünü de hiç gezmiyor,
gezmeyecek. Gezsin, görsün, anlasın, seçsin demek de pek doğru değil diye
düşünüyorum. Önbelleği paket yöneticisi sınırlayabiliyor.

Önbelleği atıyorum, 250 MB ile sınırla, hatta hiç önbellek kullanma ön tanımlı
olması konusunda ne düşünürsünüz?

Sıra'dan bir kullanıcıyı düşünürsek burası, ya sınırlı olmalı, ya sınırsız
olmalı diye düşünüyorum. 250 MB gibi bir sınır koysak bu kullanıcının ne
işine yarayacak?

- Faik