[Gelistirici] Paket yöneticisi önbellek sınırlaması öntanımlı olsun mu?

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
8 Ara 2006 Cum 16:27:07 EET

Sınırsız olduğu zaman harddisk'te yer kalmadığında daha kötü olacağı
kanaatindeyim. 250 Mb önbellek sınırı gayet iyi bence.. Ve önbellek
dolduğunda uyarsa, "pisi önbelleği doldu, paket yöneticisinden şunları
şunları yaparak düzeltebilirsiniz ya da önbelleği temizleyerek sorunu
aşabilirsiniz" dese?

08.12.2006 tarihinde Faik Uygur <faik at pardus.org.tr> yazmış: