[Gelistirici] Component Sorunu

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
3 Ara 2006 Paz 06:57:35 EET

On Saturday 02 December 2006 22:28, Eren Türkay wrote:
> Son zamanlarda nedense yaptığım paketleri nereye koyacağımı bilemiyorum.
> Örneğin amsn için yapılan bir skin paketi nereye konabilir? Mecburen
> applications/network altına koydum. Figlet adında bir uygulama paketledim,
> girilen text'i büyük olarak size geri döndürüyor. Gentoo bunu app-misc
> olarak almış. Ben bu paketlerin nereye konacağına karar veremedim.
> Componentler için ayrı bir çözüm getirilecek mi? yoksa applications altında
> "misc" adlı bir dizin açmam daha mı doğru olur? Amsn için ise,
>
> + applications
>      + network
> [...]

 Kendi çapında bir habitat haline gelmiş olan uygulamaları component haline
getirmek gerekli. Gentoo'nun app-misc yaklaşımı çok saçma/işlevsiz bir
yaklaşım.

 Bu örnekte amsn için önerdiğin çözüm doğru bence. Yine de uygulamadan önce
bir depo ağası okeyi almak güzel olur tabi.

 2YKR.

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing