[Gelistirici] Component Sorunu

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
3 Ara 2006 Paz 14:16:02 EET

03 Ara 2006 Paz 06:57 tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:
>  Kendi çapında bir habitat haline gelmiş olan uygulamaları component haline
> getirmek gerekli. Gentoo'nun app-misc yaklaşımı çok saçma/işlevsiz bir
> yaklaşım.
>
>  Bu örnekte amsn için önerdiğin çözüm doğru bence. Yine de uygulamadan önce
> bir depo ağası okeyi almak güzel olur tabi.

Bunu şimdi yapmayı uygun bulmuyorum, RC öncesi konuşup konuşup zaman bulamadık
ne yazık ki ama şimdi bu hareketi yapmak n tane paketin update olması demek
anlamına gelecek ve sadece component düzenlemek için bir sürü kullanıcı
paketlerde birşey değişmeden paket çekecek :(

Bir ihtimal düzenleyelim ama o paketleri derlemeyelim source repo ile binary
repo farklı olsun bir süre derseniz o ayrı :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/