[Gelistirici] Component Sorunu

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
3 Ara 2006 Paz 06:28:57 EET

Selam,

Son zamanlarda nedense yaptığım paketleri nereye koyacağımı bilemiyorum.
Örneğin amsn için yapılan bir skin paketi nereye konabilir? Mecburen
applications/network altına koydum. Figlet adında bir uygulama paketledim,
girilen text'i büyük olarak size geri döndürüyor. Gentoo bunu app-misc
olarak almış. Ben bu paketlerin nereye konacağına karar veremedim.
Componentler için ayrı bir çözüm getirilecek mi? yoksa applications altında
"misc" adlı bir dizin açmam daha mı doğru olur? Amsn için ise,

+ applications
     + network
          + amsn
               + component.xml