[Gelistirici] [Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
26 Nis 2006 Çar 13:29:41 EEST

Merhaba,

Wed, 26 Apr 2006 13:19:39 +0300, "Furkan Duman" <coderlord at gmail.com> :

> Bu güzel bir fikir gibi görünüyor. 1.1 CD'si Pardus 1.0 kurulu
> bilgisayara takılır. (KDE'de Autorun var mıydı?) 1.1 CD'sindeki menü
> ekrana gelir. Kullanıcı güncelle düğmesine tıklarsa , güncelleme
> uygulaması çalışır ve 1.0'ı 1.1 e yükseltecek şeyleri yapar ve
> bilgisayarı yeniden başlatır.
> Bunun yapılabilirliğini şu an düşünmedim. Ancak kulağa güzel gelmiyor
> mu?
Guzel olur ama 1.0'daki Pisi mevcut test deposundaki paketleri dahi
guncelleyemiyor su anda. Ara bir uygulama gerekecek.

Update'in bence kurulum asamasinda (birakin autorun'i) bile
yapilabilecegi supheli. Yali'da 1.0'dan beri tik yok. Yali'da ciddi
gelistirme gerekir bunun icin diye dusunuyorum. Dar zamanda Yali ile
oynamak da iyi bir fikir degil bence. Sonra test surumleri Yali'yi test
etmekle geciyor, dagitimdaki esas sorunlari bulamiyoruz.

Bu zaman planina yakin bisilere uyulacaksa, bence belirli bir "zarar"i
goze alip, sifirdan kurmaniz gerekiyor demek gerekli insanlara. /home
disindaki tum dizinleri ucurma yontemine gidilebilir belki.

Ya da testlere cok daha genis bir zaman ayrilan bir surum zaman plani
olusturmali.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693