[Gelistirici] [Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1

Barış Metin baris at pardus.org.tr
26 Nis 2006 Çar 13:44:13 EEST

Çarşamba 26 Nisan 2006 13:29 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Update'in bence kurulum asamasinda (birakin autorun'i) bile
> yapilabilecegi supheli. Yali'da 1.0'dan beri tik yok. Yali'da ciddi
> gelistirme gerekir bunun icin diye dusunuyorum. Dar zamanda Yali ile
> oynamak da iyi bir fikir degil bence. Sonra test surumleri Yali'yi test
> etmekle geciyor, dagitimdaki esas sorunlari bulamiyoruz.

Kurulum CD'sinden güncelleme yapmak için ciddi bir sıkıntımız var. Kurulum
CD'si içerisinde bulunmayan, fakat depoda bulunan paketler kurulmuş olacak
güncellenecek sisteme. Yeni bir altyapıya sahip olan sistemin temel
bileşenleri güncellendiğinde bahsi geçen paketlerin çalışmayacağı açık
(özellikle init sistemini kullanan paketler). Bunları kurulum sırasında
düzeltmek maalesef mümkün değil. Bunun için, genel durumda çalışacak otomatik
bir çözüm de (kurulum CD sayısını arttırmadığımız için, ki bu durumda tüm
depo demek oluyor) göremiyoruz şu anda.

YALI'da 1.0'dan beri tık olmamasının ana nedeni yeni pisi ve paketlere bağımlı
olması YALI'nın. Bu başka bir konu, geçikmemizin nedenlerinden biri tabi...

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin