[Gelistirici] [Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1

Furkan Duman coderlord at gmail.com
26 Nis 2006 Çar 13:19:39 EEST

Merhaba,

On 4/26/06, hüseyin bilen <bilenhuseyin at hotmail.com> wrote:
> Sayın Arkadaşlar
> Bu sitede çıkacak olan yeni pardus un içeriği ile ilgili mesajı okuduktan
> sonra merak ve heyecanımız doruk noktaya ulaştı.Tabi bu arada hepimiz
> yeniden mi kuracağız yoksa update mi yapacağız merakımızı giderici herhangi
> bir yanıtda almış değiliz.Öyle tahmin ediyorum ki yeni pardus 1.1 versiyonu
> cd si içinde kur ve update seçenekleride olacaktır kanısındayım yoksa

Bu güzel bir fikir gibi görünüyor. 1.1 CD'si Pardus 1.0 kurulu
bilgisayara takılır. (KDE'de Autorun var mıydı?) 1.1 CD'sindeki menü
ekrana gelir. Kullanıcı güncelle düğmesine tıklarsa , güncelleme
uygulaması çalışır ve 1.0'ı 1.1 e yükseltecek şeyleri yapar ve
bilgisayarı yeniden başlatır.

Bunun yapılabilirliğini şu an düşünmedim. Ancak kulağa güzel gelmiyor mu?

Görüşürüz