[web-cg] Re: AlakasIz mailler

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Thu 18 Mar 2004 - 19:54:06 EST

    Perşembe 18 Mart 2004 23:00 sularında, A. Murat Eren şunları yazmıştı:
    > Merhabalar,

    > Su ana kadar listeye sadece bir mail gondermisim (o da AB banneri ile
    > ilgili imis), son derece read-only bir kullanici olmama ragmen listeden
    > gelen mesajlari itina ile okudugumu belirtmek isterim. Ote yandan,
    > listenin tam bir calisma grubu listesine donusebilmesi icin uygun
    > gordugunuz ve atmaya karar verdiginiz her adima saygi duyarim :)

    Selam,

    Ben de hepsini okuyorum :)))
    Ama bu listeye özel bir şey değil, Alışkanlık. Elime gazeteden
    yapılmış kese kağıdı geçse onu bile okurum.
    Bir öneri/eleştiri yapmadıysam, listede yeteri kadar bunlara
    yer verildiğindendir. Ben okuduğumda zaten konu kapanmış
    oluyor. Ben sizler gibi sürekli bağlı değilim, günde 1 ya da
    2 bağlantı yapar epostalarımı alır/gönderir çıkarım. Siz de
    maaşallah, bir tartışma başlatınca chat yapar gibi yazışıyorsunuz.
    Katacak birşey olmayınca sadece izlemek kalıyor.
    Varlığım rahatsız ediyorsa çıkarabilirsiniz.

    Esen kalın,
    Nilgün