[web-cg] Re: AlakasIz mailler

---------

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Thu 18 Mar 2004 - 16:00:15 EST

     Merhabalar,

    > Ellerine saglik abi, tam da aklimdan geceni yapmissin. Simdi son olarak
    > bütüüün bu konusmalara ragmen read-only modunda listeyi takip eden
    > arkadaslari (ki kendilerinin listeden gelen mesajlari okumadigini
    > düsünüyorum; tas olsa catlardi) listeden cikardik mi, tam calisma grubu
    > e-posta listesi olacak liste umarim.

     Su ana kadar listeye sadece bir mail gondermisim (o da AB banneri ile
    ilgili imis), son derece read-only bir kullanici olmama ragmen listeden
    gelen mesajlari itina ile okudugumu belirtmek isterim. Ote yandan,
    listenin tam bir calisma grubu listesine donusebilmesi icin uygun
    gordugunuz ve atmaya karar verdiginiz her adima saygi duyarim :)

     Selamlar, sevgiler.

    --
     A. Murat Eren