[web-cg] Re: Firma listeleri, kitaplık, kategoriler,

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sat 20 Mar 2004 - 15:01:04 EST

    (Enver Quoted-printable'dan vazgecemedin! )

> [...]
    >
    > seklinde bir baglantilar cubugu mevcut. Yer ve butunluk kaz
    > anmak
    > acisindan, ki ben zaten veritabaninda bunlari o sekilde tutmu
    > stum,
    > Egitim Firmalari ve Destek Firmalari bolumlerini "Linux Firmalar
    > i" yada
    > varsa daha uygun bir ad altinda birlestirmeyi oneriyorum.
    > Goruntulenirken:
    >
    > Firma adi Destek Egitim
    > ----------------------- ------- -------
    > Hedehodo Linux A.=DE. Evet Hayir
    >
    > seklinde goruntulenmesi ve sayfadaki diger statik metnin de buna
    Fikri destekliyorum. Destek ve egitim disindaki firmalarida
    Linux Firmalari (daha iyi bir isim bulmamiz lazim; pengune
    dostu firmalar gibi ) da listelememiz lazim.
    Buna entegrator, yazilim eklemek anlamli mi?
    evet hayir yerine evet olanlara OK anlamind a bir siaret
    koymak daha anlamli degil mi?

    Buraya Eliar A.S. yi de Teclinn'i de eklemek isterim.
    Keza, istese kocsistemi de.

    > Ayrica, bugun oraya bakmadan once "bir idiot nasil dusunurd
    > u acaba?"
    > diye kendime sordum (cevap almak hic zor olmadi) ve o gozle bakinca
    > "Kitaplik" bolumunun "Kitaplar" olarak yeniden adlandirilmas
    > inin yerinde
    > olacagina karar verdim. Bu sayede sayfa daha idiot-gecirmez olacak gi
    > bi.
    Kitaplik oldugunu ben farketmemistim. kitapligi simdilik
    belgeler.org hallediyor diye dusunebiliriz.

    (bu arada linux.info.tr tgi almamizi onerirm. ne dersiniz?,
    bir sirket almasindan bizim almamiz daha anlamli degil mi ? )