[web-cg] Firma listeleri, kitaplık, kategoriler, lotr-rework gidisati

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Sat 20 Mar 2004 - 11:29:53 EST

    codec'de şu andaki tasarımda göründüğü gibi üst tarafta:

            Ana sayfa - Haberler - Eğitim Firmaları - Destek Firmaları - Bağlantılar - Kitaplık - İletişim

    şeklinde bir bağlantılar çubuğu mevcut. Yer ve bütünlük kazanmak
    açısından, ki ben zaten veritabanında bunları o şekilde tutmuştum,
    Eğitim Firmaları ve Destek Firmaları bölümlerini "Linux Firmaları" yada
    varsa daha uygun bir ad altında birleştirmeyi öneriyorum.
    Görüntülenirken:

            Firma adı Destek Eğitim
            ----------------------- ------- -------
            Hedehödö Linux A.Ş. Evet Hayır

    şeklinde görüntülenmesi ve sayfadaki diğer statik metnin de buna göre
    düzenlenmesini öneriyorum.

    Ayrıca, bugün oraya bakmadan önce "bir idiot nasıl düşünürdü acaba?"
    diye kendime sordum (cevap almak hiç zor olmadı) ve o gözle bakınca
    "Kitaplık" bölümünün "Kitaplar" olarak yeniden adlandırılmasının yerinde
    olacağına karar verdim. Bu sayede sayfa daha idiot-geçirmez olacak gibi.

    Bir de, o çubuk üzerinde "Haberler" diye bir link var, onu oradan
    kaldırsak mı? Sağ taraftaki çubuk üzerinde zaten oraya bir link mevcut.

    Veritabanında "kategoriler" adında bir tablo mevcut. Bu tablo içerisinde
    hem haber kategorilerini, hem de ipucu kategorilerini (ipuçlarını da
    kategorize etmek iyi olacak -- LKD ile ilgili olanlar, seminer-cg ile
    ilgili olanlar, linux masaüstü, linux sistem yönetimi vs. -- bunları
    yerine göre göstermeliyiz bence) tutmayı planlıyorum.

    Yarın haber/ipucu düzenleme, haber arşivi olayı, haber arama ve kategori
    yönetimi bölümlerini tamamlamış olacağım. Sonraki adım firma ve kitap
    listelerini düzenleme olacak. En son olarak da web bağlantıları bölümünü
    tamamladıktan sonra site coding olayını nihayete erdirmeyi umuyorum.

    [Edit: Aslında bir de ana sayfa içeriğinin üstüne yerleşecek olan "Acil
    duyurular" bölümü var, ama diğerlerinin yanında oyuncak gibi. Yarın onu
    da tamamlarım diye düşünüyorum.]

    Site coding bittikten sonra, tabii ben site coding tarafını bitirene
    kadar kimse ilgilenmezse (heyoooo web-cg-read-only-team! size
    sesleniyoruz!) Linux İşletim Sistemi Turu bölümüne el atma niyetim var.
    Tercihim bu işi yapmamak, ama kimse yapmazsa screenshot yığınından
    oluşan birşeyi yapabileceğimi düşünüyorum.

    Yorumlar, fikirler?

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant