[web-cg] Re: [lkd-idari] Re: Re: Uye Veritabani Projesi Beta Testi Zamani!!!

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Wed 17 Mar 2004 - 11:06:33 EST

    Ben anlamam kardesim öyle kedi medi :)

    Giris yaptik baris@tuxworkshop.com ile izniniz yok dedi. Acaba admin
    cookie' si mi sapittirdi olayi? Yoksam kullanicilari terbiye etmekte
    kullanacagimiz bir taktik midir bu? 'Bastan söyliyeyim izniniz yok, bosa
    ugrasmayin' hesaabi? Ne ödeme bilgilerimi ne de üye bilgilerimi
    görüntülemem mümkün olamadi efendim.

    <iframe> v.b seyler icin, aramizda bunu yapacak kadar hain adam
    olmayabilir (siz öyle sanin :p) ama hata ile (copy paste mesela-hain
    degildir de tembeldir-) olabilir. Biz engel olalim da, degil mi?

    Duyurulardaki upload olayini HTML, PDF vs gibi kisitlasak abi? Mesela
    birisi .php dosyasi upload etse kötü niyetli admin ya da adminin
    parolasini ele gecirmis bir adam neler olur diye sorarsaniz, buyrunuz
    derim :

    http://mail2.mavibilgisayar.com/uy/duyurularview.php?key=9

    Tekrar ellerine saglik Tolga. gercekten iyi is

    sevgiler,

    baris.