[web-cg] Re: [lkd-idari] Uye Veritabani Projesi Beta Testi Zamani!!!

---------

From: R. Tolga KORKUNCKAYA (tolga@mavibilgisayar.com)
Date: Wed 17 Mar 2004 - 10:26:54 EST

    lam kedi!
    normal kullanici girisini de ayni yerden yapiyon... email adresin ve
    sifren ile normal kullanici girisi... Ayrica admin olarak girip duyuruya
    <iframe> koyarsan tabii guvenlik acigi olusur, adminlerin sayisi sinirli
    olacak tabii ki.
    aramizdan birisi de tutup oraya abuk sabuk birsey koyacaksa, ona da
    katlaniriz zaten :)

    Resim upload hatasini duzeltiyorum, saol. Js hatalarina aksam bakacagim.
    Duyurulardaki resim upload degil aslen duyuru pdf gibi bir statik sayfa
    ise onu yerlestirebiliyoruz canim kardesim... o sebeple img src olayi
    olmaz. bir adet ornek koydum PDF olarak mesela...

    Baris cok saol, epey birsey cikarttin. ellerin dert gormesin, digerleri
    de aksama epey birsey cikarirsa bir iki gun icinde aktif hale gelebilir
    miyiz ne dersiniz?

    PS: Bundan sonraki bug mesajlarini web-cg'ye direk tasiyalim...
    Idaridekiler le sistemin isleyisi ile ilgili fikirleri konusursak daha
    faydali olacaktir. zannimca...

    r.tolga