[web-cg] Re: Uye Veritabani Projesi Beta Testi Zamani!!!

---------

From: Hüseyin Ergün (huseyin@su.sabanciuniv.edu)
Date: Wed 17 Mar 2004 - 10:37:13 EST

    ayni isimli resim upload edince, otekinin ustune yaziyor.

    Ekleme butonlarını zor buldum.

    Üye bilgilerinin altına onların ödeme bilgileri gösterilse güzel olurdu.
    Birde ödemelerin editlenmesi sakincali degil mi?

    Kurumlar veya dışardan birisi bağış yaptığı zaman ne yapıcaz? Kişi adına
    mı giriş yapılacak?

    son olarak, text field 'larda sinir olsa iyi olurdu.

    Kolay gelsin.

    --
    Hüseyin Ergün <huseyin@su.sabanciuniv.edu>