[web-cg] Re: codec

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Fri 30 Jan 2004 - 02:14:49 EST

    Linux Nedir? Yenir Mi? Seminerini Doruk Fisek hazirlamisti. Yeni
    baslayanlar icin tanitim tadinda bir metni de linux Nedir basligi icin
    Doruk hazirlamak ister mi?

    Özgür Yazilim nedir basligi icin brosürdeki metnin kullanilmasi bence de
    iyi bir fikir. Elinde bu metnin elektronik hali olan varsa listeye
    gecebilir mi?

    Nereden Linux Bulabilirim basligini Arda Cetin' in üzerine aldigini
    düsünüyorum :)

    Firmalar konusunda bu tip bir eleme yapamayiz. LKD olarak tüm firmalara
    esit uzaklikta olmaliyiz. Dernek üyelerinden 'bu firma Linux destegi
    vermiyor ki, reklam icin yapmislar' gibi bir uyari gelirse ancak
    arastirip firmayi listeden cikarabiliriz belki. Bu tip firmalara bir
    cagriyi Akgül Hoca duyurularinin birisinde yapacakti...