[web-cg] Re: codec

---------

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.de)
Date: Thu 29 Jan 2004 - 12:30:51 EST

    Selamlar,

    Baris Ozyurt wrote:

    >Merhaba,
    >
    >http://codec.linux.org.tr' yi uzunca bir aradan sonra güncellemeye
    >baslayabildim. Hemen tamamlamamiz gereken eksiklerimiz :
    >
    >- Iletisim bilgilerinde hangi iletisim kanallarini verecegiz sorusunun
    >cevabinin bulunmasi

    dernek email adresinden baska bir secenek(tel, fax, adres) oldugunu
    sanmiyorum.
    keske olsa da yazsak...

    >- Ana sayfada bulunan
    > - Linux Nedir
    > - Özgür Yazilim Nedir
    > - Nereden Linux Bulabilirim
    > - Linux' u Nasil Kurabilirim
    > - Nereden Yardim alabilirim
    > - Linux Isletim Sistemi Turu
    >basliklarinin iceriklerinin hazirlanmasi
    >
    >Bu metin hazirlanmasi asamasinda dinamik sayfalarin (ki sayisi bir iki
    >tane olacak gibi görünüyor) olusturulmasi ile ben ilgilenecegim.
    >
    >Metinlerin hazirlanmasi ile ilgilenebilecek gönüllüler kimlerdir? Kim
    >hangi basliklari hazirlamak ister?

            - Linux Nedir
            - Özgür Yazilim Nedir
            - Nereden Linux Bulabilirim

    konularinda yardimci olmak isterim.
    Ayrica "ozgur yazilim nedir" sayfasi icin dernegin etkinliklerde brosur olarak dagittigi kagitlarda cok yalin ve herkezin anlayabilecegi bir sekilde ozgur yazilim anlatimi yer anlamkta..dilerseniz brosur metnini de kullanilabilir..

    Ayrica sitede linux destek firmalari" sayfasinda destekci firmalarin mail atip "bizi de listeye ekleyin" demesinden cok, dernek tarafindan dikkatle incelenip listeye konmasini tavsiye ederim.

    >Sevgiler,
    >Baris Ozyurt

    Iyi calismalar,
    aRda Cetin