[web-cg] Re: codec

---------

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.de)
Date: Fri 30 Jan 2004 - 12:44:15 EST

    Selamlar,

    Baris Ozyurt writes:

    > Merhaba,
    >
    > Linux Nedir? Yenir Mi? Seminerini Doruk Fisek hazirlamisti. Yeni
    > baslayanlar icin tanitim tadinda bir metni de linux Nedir basligi icin
    > Doruk hazirlamak ister mi?
    >
    > Özgür Yazilim nedir basligi icin brosürdeki metnin kullanilmasi bence de
    > iyi bir fikir. Elinde bu metnin elektronik hali olan varsa listeye
    > gecebilir mi?

    Lazim olabilecegini dusunerek cok oncesinde yazip, siteye eklemistim, sizde
    buyurun; http://arda.iqchoice.com/arda/ozguryazilim.html

    > Nereden Linux Bulabilirim basligini Arda Cetin' in üzerine aldigini
    > düsünüyorum :)

    Evet, en kisa zamanda yazip size gondermis olucagim.

    > Firmalar konusunda bu tip bir eleme yapamayiz. LKD olarak tüm firmalara
    > esit uzaklikta olmaliyiz. Dernek üyelerinden 'bu firma Linux destegi
    > vermiyor ki, reklam icin yapmislar' gibi bir uyari gelirse ancak
    > arastirip firmayi listeden cikarabiliriz belki. Bu tip firmalara bir
    > cagriyi Akgül Hoca duyurularinin birisinde yapacakti...

    O tavsiyeyi dernegin firmalarla esit uzaklikta olmasi gerektigini dusundugum
    icin soylemistim.Karar sizin.En azindan sitedeki "Linux Destek Firmalari"
    sayfasindaki firma isim listesinin alfabetik dizinde olmasi en sondaki ve en
    bastaki firmalar icin daha iyi olabilecegini dusunuyorum.

    > Sevgiler,
    >

    > Baris Ozyurt

    aRda CETIN
    <arda@linuxmarket.org>